sofiaskoog

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Sofia Skoog - 27 augusti 2012 18:43

Sitter här o kollar lite, säljer lite böcker förhoppningsvis om dem nu ska använda samma böcker som vi haft!
Det hade vart awesoome :D Billigare för dem och lite extra pengar till mig det behöver jag nu!
Idag har jag tvättat två maskiner och diskat som vanligt haha
Hoppas på att lakanet o allt hinner torka för isf får vi krypa ner i nytvättade lakan m.m ikväll :)

Imorgon ska jag o Jana till Värnamo för att lämna böcker på skolan o säga hej, har även fått reda på att dem har eng imorgon med Helena så ja jag ska allt öppna dörren när dem sitter o har lektion o säga YEEEEEEEY! Gud vad Helena kommer att älska det haha

Åh det ska bli så kul att träffa alla människor, dock inte fått reda på om jag har Godkänt i matte ännu eller inte -.-
Så vet icke om det är nån ide att sälja boken eller inte !? Ja jag lär väl märka det imorgon om inte annat..

Ne nu ska jag göra lite nytta eller lägga mig i sängen det beror på vad jag känner för ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 27 augusti 2012 07:21

Usch vilken natt! Haft huvudvärk hela natten så vart ännu jobbigare att vakna upp för att gå på toa..

Men nu verkar den släppa så jag får hoppas på det bästa så jag slipper huvudvärken och kan göra någon nytta idag med kanske ?

Har endel att göra idag på min lista! Måste leta rätt på mail adressen till min gamla klassförståndare så jag kan få reda på om jag har godkänt i matte eller inte ? Galen blir jag att jag inte fått reda på det ännu, men som sagt han är ju inte frisk den läraren heller.. Han kommer då inte få hälsa på bebis när jag ska dit med den för att visa upp för Helena m.m Saknar skolan lite faktiskt, all gemenskap man hade och alla människor runt omkring, tänk vad roligt man hade egentligen haha
Men livet går vidare och det kommer nya utmaningar och nya saker man ska göra här i livet, som att ta hand om bebis <3 Ja det är snart dags 24 dagar kvar tills den är beräknad :)
Får hoppas att den kommer ut då eller tidigare är så många som fyller år efter den 20 där och vill inte att bebis ska fylla år på samma dag som någon annan som jag känner eller ja innan den 25 iaf!
Men det återstår att ser när bebis vill titta ut bara den inte stannar allt för länge där inne haha
Ne nu ska jag ta o fixa allt via datorn som jag ska göra idag räkningarna är betalda iaf usch för räkningar -.-

Ha de bra!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards