sofiaskoog

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Sofia Skoog - 30 augusti 2012 19:18

Ja de vart en lång dag i gekås idag, dem filmade även in idag så får hoppas vi inte kom med iaf inte jag haha
Hittade nästan allt, förutom denna spray flaska jag letat efter länge var slut, helt sjukt att de e slut där men men bara kolla vidare haha får väl röra på fläsket till ica där borde det finnas :) köpte med mig två pussel hem o påbörjade ett innan, känns som om att jag icke kommer någonstans hahaa alla bitar ser likadana ut o jag blir bara trött i huvudet, skulle nog tagit ett barn pussel hahaa ;)
Ne en paus där ifrån o kolla på tv nu!

Love S

Av Sofia Skoog - 30 augusti 2012 09:33

Sitter just nu och väntar på Elin o Robin, kollar även gekås webbkamera men det är ingen kö! Hoppas det inte blir nån sen heller eftersom det regnar ute haha

Ne har egentligen inte tid att sitta här, måste borsta håret o slänga på lite maskara så man ser ut som en människa vill även hitta ett par skor jag kan ha på mig! Hmm jävla regn gör så jag icke kan ha mina foppa tofflor..

Nej listan är skriven ska ta ut pengar också sen så jävla kan jag slå mig fram på gekås med alla andra människor! Borde skaffa en tröja där det står " Ur vägen, hög gravid kvinna" För människor visar oftast ingen respekt när dem är där o handlar, kör in i en m.m
Ne dags att göra mig redo nu dem lär ju komma snart! ;)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards