sofiaskoog

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Sofia Skoog - 23 augusti 2012 13:57

Ja idag har det icke hänt allt för mycket, tog och pantade all pant i morse så nu är det borta o all den nya panten kan komma! Tog mig en powernap efter det en stund o sen blev det disk och eftersom jag blir så rastlös så la jag kläderna i stl ordning i garderoben så nu är det klart och det kanske är dags för mig att försöka komma på nått annat att göra så jag har att göra sen!
Prata även med pappa lilla innan om att låna bilen sen när det börjar närmar sig och det fick vi göra :D
Han är allt snäll min pappa <3

Jag sitter mest och väntar på att klockan ska gå så jag kan laga mat till mannen, det blir ungstekt falukorv med potatismos idag! Får hoppas det blir gott ;D 

Annars händer väl inte så mycket, börjar bli hungrig jag redan nu så ska väl ta o äta nått litet ?
Flingor o mjölk är ju aldrig fel haha dags att köpa nya flingor snart med kanske, måste även duscha så det kan jag ju med göra ja se där kom jag på saker att göra!
Ne ska ta mig lite flingor nu sen är det dags för dusch :)

Love S

Av Sofia Skoog - 23 augusti 2012 07:05

Sitter o lyssnar på mix megapol med Gry, bra start på dagen ;)
Äter lite flingor med banan mums!
Ska ta o panta all vår pant idag så vi blir av med den sen ta den lilla disken vi har haha
Måste berätta att jag sovit helt underbart inatt! :) knip övn är jätte bra, Vart uppe 2 gånger bara :)
Ne nu ska jag lösa lite korsord!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards