sofiaskoog

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Fredag!

Av Sofia Skoog - 29 juni 2012 09:11

Ja nu är min "helg" över, det är dags att återgå till jobbet imorgon! :)
Får hoppas det är fint väder ute imorgon så vi kanske kan ta en sväng till high chaparall ? Måste ju passa på när vi har bilen! Får kolla med mor vad hon tycker :) Ska ju bara jobba halv dag så det hinner vi.

Idag vet jag inte vad som händer, ska väl slänga lite skräp idag med ? Ta kartongerna dock var det fullt i dem igår men det borde dem väl tömma tycker jag! Imorse när jag vakna vid 6 så lyste solen som bara den och jag såg inte så mycket moln nu när jag vaknade igen så var solen bakom massa moln! Jag som trodde det skulle bli en jätte fin dag idag!
Men oj så fel man kan ha, fast dagen är ju inte slut ännu!
Ne så jag tar nog en promenad mitt i allt ? Packar ner lite mer saker i lådorna vore ju en bra ide kanske ? Tiden bara flyger iväg känns det som så snart så ska vi äntligen få flytta! Förlåt att jag tjatar mycket om det men är trött på mina grannar!

Nej får se vad det blir av med dagen, kanske slutar med att jag går till Elin på kaffe ? :) Alltid lika trevligt att gå dit så!

Men ha nu en toppen dag gott folk!


Love S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 18:29

Och vinnaren är Emelie mamma till freja :) www.mammatillfreja.bloggplatsen.se   Och eftersom ni inte ville tävla gott folk så kan jag lika gärna skippa nästa tävling ;)   Love S ...

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 09:21

Idag har det inte varit några sura miner alls ifrån Conrads sida helt underbart äre en glad och mysig morgon :) Började med frukost och sen började plutten leka med sina bilar och jag tog hand om disken och tvätten sen satt vi oss i soffan o myste li...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 19:46

Blev ett träningspass idag o det märktes att man inte vart där på ca 2 veckor herregud inte igen haha Men så skönt det var även fast det inte blev allt för intensivt men har hört att man inte ska ta i allt för mkt i början  ;) Hade behövt en pt som...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 09:08

Idag blir det en bakdag igen, ännu mer bullar ska bakas medans Conrad är hos sin moster :) Tar nog en sväng om och kollar runt i lgh om nått ska slängas eller så också så kan jag gå med det innan jag hämtar hem han igen! Känns som om jag inte hinner ...

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 12:19


Jag tror nog vi har en liten musiker i familjen, han älskar blockflöjten iaf nu haha Medans jag bakade så fick jag mig en liten spelning <3 Självklart ska jag dela med mig av detta haha söta unge!     Blev jätte goda Kanelbullar med äp...

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards