sofiaskoog

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sofia Skoog - 12 juni 2012 17:39

Idag var jag en sväng inne i Värnamo för att göra mitt matte prov.
Jag själv tyckte att det gick jätte bra, svarade på allt men räknade inte riktigt klart ett tal men det var för att jag fastnade på det talet o kunde inte gå vidare.

Efter det blev det lunch med Robin, Kalle o Elin på kinan mycket trevligt vill jag lova.

Gick även en runda på stan där jag hittade en sport bh, en film ( kalle blomqvist ) haha älskar astrid lindgrens filmerna, Vill ha alla hennes filmer är en bra bit på vägen i allafall, har alla pippi filmer och serierfilmerna sen har jag båda kalle blomqvist nu! Vet inte om jag har någon mer men det kommer väll :) Vill att min bebis ska få se hennes filmer dem är ju en klassiker. 


Är helt ensam här hemma, gubben är iväg med jobbet på speedway och kommer hem jätte sent ikväll så jag ska väll underhålla mig själv på nått sätt måste diska i allafall. Så disk o fixa nått att äta blir det nog sen kolla på min nya film :)


Men nu ska jag gå till affären!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards