sofiaskoog

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Sofia Skoog - 2 juni 2012 15:57

Inne i Juni månad nu men det känns verkligen inte som det.

Blåser o är kallt ute läste även att det var varmare på julafton haha

Ikväll blir det en ensamkväll gubben är iväg på kalas så jag ska mysa här hemma för mig själv men vad gör det?
jag har köpt hem massa nötter o lite läsk så jag överlever v   äll :)
Han har även fått en ny dator eftersom hans dator inte fanns längre efter att han skicka in den på lagning! Ja en bög data säger han att det är haha kan nog hålla med han lite för det är väll mer en data som en tjej skulle köpa ;) Men bra är den! Provade även web camen innan så nu ska jag slänga upp lite bilder tror jag !
Var med uppe hos Tommy o Maggan innan när gubben tatuerade sig, så satt o tjatade med Maggan en stund, mycket trevligt men man blir trött av mycket prat!


Imorgon ska vi tvätta! får väll se om vi måste tömma tvättmaskinerna ännu en gång innan vi kan börja tvätta.

Jag längtar verkligen tills vi flyttar o får egen tvättmaskin, allt blir mycket enklare då och man slipper bli irriterad över att grannarna inte kan vara klara i tid.

Pratade med hyresvärden i torsdags och han ska försöka fixa så vi kanske kan flytta in lite tidigare :) Det vore mycket trevligt haha kan dock inte göra så mycket jag får packa ner och packa upp alla grejer istället :)
Drar till Emelie den 26 Juni tror jag och sen vidare till Märsta förmodligen ska se om kusin är hemma då så jag kan komma dit och hälsa på innan jag ska vara hemma med bebis <3
Nej nu är det dags att slå sig ner i soffan o ta det lugnt disken tar jag sen när jag lagar mat :D

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards