sofiaskoog

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Sofia Skoog - 4 juni 2012 08:13

Hemma från skolan idag! Har ingen lust att sätta mig i en kanot och paddla hela dan när jag har foglossning, så istället åker jag till min kära faster för att snacka massa skit med henne och så ska hon även bjuda på middag :)

Det är alltid lika trevligt att hälsa på henne, pratar om allt mellan himmel o jord och vi ska väll även prata om när vi ska åka upp till farmor!
Har redan planerat min sommar lite och den 26 Juni åker jag upp mot dalarna för att överraska farmor som fyller år den 27 :) Sen den 28 åker jag vidare mot Emelie för att spendera några dagar tillsammans med henne och efter jag vart där blir det förhoppningsvis Märsta i några dagar för att hälsa på kusinerna. Sen hem i en vecka o sen vidare mot Dalarna igen tillsammans med faster :) Kommer bli en awesome sommar och sen flyttar vi ju också! Sen får det allt bli september så vår lilla bebis kan komma ut :) Längtar så grymt mycket!

En barndomskompis till mig fick barn förra veckan och efter att pratat med henne så vill jag att tiden går snabbare så bebis kan komma nu så jag också få mysa o pussa på min bebis! :)
Förhoppningsvis så träffar jag även henne i sommar får se hur det blir med det! :) Inte träffat henne på kanske ca 10 år ? Åh jag känner mig gammal haha. Så nu är det verkligen dags att ses tycker jag! :)


Nej nu måste jag diska så jag får det gjort och plocka lite i köket, ser ut som ett bombnedslag där inne haha

allt ska bli mycket bättre i den nya lägenheten och mycket nytt förhoppningsvis :)
Kollat runt på Ikea och jag hittar massvis med roligt som jag vill ha! Gubben är väll kanske inte lika pepp på alla saker men men det blir nog awesome :)


Ha en bra dag gott folk, för det ska jag ha!

Love S


Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards