sofiaskoog

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Sofia Skoog - 11 juni 2012 07:34

Ja det var ju ett tag sen jag skrev och det har hänt mycket sen dess både bra och dåliga saker. 


Kan börja med det dåliga kanske ?
En lärare på skolan är dum i huvudet kan jag säga, Fick reda på att jag var tvungen att göra om ett matte prov som jag haft ett halvår på mig att göra o han sa det sista veckan vi gick i skolan ? Jadu jag undrar faktiskt om han har alla hästar hemma för han har haft ett halvår på sig och berätta det men kommer nu sista veckan ? Jag är så grymt besviken och förbannad på att han gjort så. Så nu vill jag helst inte se han mer, ska till skolan imorgon för att göra matte provet men har pratat med E och hon tar hand om provet. :) Så idag blir det att plugga matte! Usch men det är väll bara hoppas att jag fixar det!


Nu till det bra!
I torsdags hade vi ju sommarmiddag i skolan och det var hur mysigt som helst. Under dagen var det Maskerad volleyboll och tips promenad och eftersom man är bäst så vann man ju självklart på tips promenaden tillsammans med Jana och Jennie. ja alla kom till mig och sa att jag fuskat men frågan är ju hur har jag nu kunnat fuska? Det var lätta frågor och på utslagsfrågan räknade vi ut dem 4 sista i ett personnr som vi trodde stämde bra ;) Tror nog bara dem var avundsjuka ;) Vi vann ett present kort på City Gross för 300 så vi åkte dit en andra gång för dagen och handlade upp den!

Sen var det dags för sommar middag och det var mycket god mat, förutom efterrätten som inte var klar.

Efter det var det underhållning i Aulan och där var jag igång som vanligt o sjöng med i texterna och hade grymt roligt. Ja säger ledarn för kvällen att jag får vara med och sjunga då är jag med o sjunger också haha

Sen till kvällens höjdpunkt en tjej från bas linjen var uppe på scenen och skulle sjunga innan dess hade hon en fråga till sin pojkvän och där uppe på scenen friade hon till sin pojkvän inför alla på skolan! Det var det vackraste jag sätt, jag började stor lipa för att det var så fint och alla ställde sig upp och jublade. Kan ju säga att det var inte många torra ögon där inne. Dem är så söta tillsammans, sitter o ryser bara jag skriver om det :)


Ja sen var det fredag och skolavslutning och den gick väll bra!

Senare på dagen åkte jag till Gislaved för att se Alex ta studenten och jag såg han i fin kläder för första gången! Samma med Tony såg han i finkläder för första gången på hans student också ;)

Det var en mycket trevlig kväll med trevliga människor var dock väldigt trött.
I lördags vart vi bjudna hem till svärmor för mat och på vägen dit fick jag reda på att Tonys Mormor o morfar var där och dem är så snälla! :) Så det var trevligt att vara där som vanligt och träffa dem.

Kvällen kom och T skulle iväg på poker/öl kväll med grabbarna då dem skulle vara finklädda ja gud vilken man jag har så stilig o snygg är han i skjorta o kavaj! :)


Nehe detta blev ett grymt långt inlägg!
Nu är det 102 dagar kvar till Bf <3 Längtar så mycket efter dig bebis!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards