sofiaskoog

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Skoog - 4 september 2012 10:14

Har inte hänt så mycket idag! Tvättat en tvätt o den andra är i, bäddat bebis sängen så nu är den klar :)
Tycker det är så mysigt att hålla på att fixa o trixa lite men ska nog ta det lugnt några dagar så jag har o göra sen, sagt det några gånger nu men får helt enkelt se till att göra det haha har dock icke mycket kvar att göra ;)

Ska iväg till mvc idag, får se hur det går där ;) Tycker det börjar bli tråkigt att gå dit det ända positiva är ju att man får höra bebis hjärtljud :)

Sitter o dricker apelsin juice har fastnat för det helt jag bara älskar det! :) MUMS!

Ne har inte så mycket o säga just nu!
Ska jag vara ärlig så tror jag bebis kommer efter den 20 sept, jätte många som tror att jag får den tidigare men jag tror icke det alla får ju dem senare oftast och det tror jag att jag med får, men det återstår att se när bebis tittar ut jag förväntar mig ju inte att den kommer tidigare iaf, visst vill man det men onödigt att förvänta sig nått i onödan :D

Mannen ska hämta bilen idag iaf så att vi har den här ;) Ja det är ju bra att ha den här ifall att men tyckte allt att det var lite för tidigt att hämta den men men så äre ;)
Ne nu måste jag ta o göra mig klar ska vara på mvc kvart i och här sitter jag o glor, ha de bra gott folk :) 

Love S 

Av Sofia Skoog - 3 september 2012 13:50

Sitter o torkar lite, tvättat alla sängkläder till bebis idag o diskat lite!
Ska snart ta mig i kragen o gå till affären för att handla inför middan :)
Ska testa nån ny gryta tänkte jag o blev sugen på kantareller så det blir en runda till ica :)
Ska kolla fk sen med o skicka mail till min gamla matte lärare då eva är väldigt seg på att ta reda på hur jag ligger till i matten! -.-
Ne ska klä på mig o göra mig klar för att gå :)

Love S

Av Sofia Skoog - 3 september 2012 07:10

Ja inatt har jag haft väldigt många olika drömmar, men imorse var den bästa drömmen!
Den handlade om min älskade lillebror, att jag äntligen fick träffa honom att jag tog med han hem så pappa med fick träffa han! Att inte ha träffat han på ca 6-7 år gör väldigt ont i mitt hjärta, men den dagen kommer det hoppas jag :)
Han kan ju iallafall inte komma o säga att jag inte saknar eller älskar honom för att ha hans namn tatuerat på ryggen är den värdefullaste tatueringen jag har <3

Han kan heller inte komma o säga att jag inte försökt att träffa han för det har jag försökt göra!
Älskade lillebror det är tur att jag har gamla bilder på dig som jag kan titta på men jag önskar att jag hade fått se hur du ser ut nu! Hur du har förändrats o hur mycket du vuxit, det lär bli en chock när jag ser dig för i mina ögon är du fortf den lilla Adam på 6 år men nu är du 12 ja tiden den springer iväg o jag har hört att du vuxit och blivit lång :)
Ne men du ska veta att du betyder så grymt mycket för mig, saknaden av dig är stor och jag kommer aldrig ge upp hoppet om att få träffa dig!

Jag älskar dig min älskade och finaste lillebror :) <3 


Love S

Av Sofia Skoog - 2 september 2012 17:15

Nyss ätit en jätte god hemma gjord pizza, nu sitter jag o glor på tv o mannen spelar!
Ska inte göra nått annat ikväll tror jag haha pusslet är färdigt lagt så finns inte så mkt mer att göra! Börjar bli trötter också men jag får allt hålla mig vaken nån timme till :)

Magen har skjunkit o jag är kissnödig hela tiden känns det som o bebis är igång o lever rövare där inne :) <3
Fick en bok av bror min för bebisen som vi ska skriva i o det ska jag nog se till att göra snart :) iaf nån sida kan jag fylla i! Ne dags att kolla tvn o tack för mig ikväll!

Love S

Av Sofia Skoog - 2 september 2012 10:26

Händer inte så mycket idag, skulle fått besök från gislaved men det blev inte av så får ta det nästa helg ist :)
Jag o mannen har fått det städat iaf, så nu är det fint här hemma igen :)
ska nog ta o starta en maskin tvätt så jag kan tvätta klart allt till bebis sen nån dag :)
Nej får väl lägga klart mitt pussel sen så har jag nått att göra är inte så mycket kvar men men haha
Ha en bra söndag gott folk!

Love S

Av Sofia Skoog - 1 september 2012 15:28

Var ju en så kallad marknad här idag! Men tycker inte det var så mycket till marknad men jag blev ju icke förvånad ;) vi tog en sväng till göstas jag mannen o emil o där fick jag min goda räk macka :) Mr b o emelie kommer väl hit sen så då blir de tacos o lite spel antar jag :) har ju köpt ett nytt qube spel o mannen har en ny kortlek han fick av mig haha xD Ne får väl se vad som händer hoppas ni får en bra kväll gott folk!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards