sofiaskoog

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Sofia Skoog - 8 september 2012 11:12

Sitter här och glor lite just nu, inget annat för mig eller jo kan ju plocka undan lite men det lär jag göra sen ändå!
Mannen är hos sin far och sliter lite får se när han kommer hem :)
Solen är framme till och från idag kanske ska sätta mig på balkongen med en kopp kaffe och tidning ? :)
Det är ju faktiskt aldrig fel. Kollade min mail nyss och min gamla matte lärare har fortf inte svarat -.-
Skickade till han i tisdags han borde verkligen tycka illa om mig haha
Men kan man inte ta skit eller inte tål att folk säger ifrån om hur dålig man är då ska man inte vara lärare ;D

Får väl se om han tänkt svara nån dag, för han borde ju kolla mailen eftersom det är skolmailen o dit lär det vara elever som skickar!
Aja nog om detta, har fått sån sug på att resa utomlands, perfekt att få det nu ;)
Jag får snällt vänta med det helt enkelt vill så gärna besöka London, New york o Irland m.m men jag får vänta tills jag har råd! :)
Ne ta mig i kragen o plocka i ordning lite :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards