sofiaskoog

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Sofia Skoog - 7 september 2012 10:05

Går in i v 38 idag :)
Men det är fortf lång tid kvar så ni som kommer o säger att snart är det dags kan sluta med det tycker jag :D
För tiden går väldigt sakta nu i slutet och eftersom jag är säker på att jag kommer gå över tiden så kommer bebis inte titta ut snart. Ni får jätte gärna komma o säga att snart är det dags ja den 18 - 19 där för DÅ är det snart dags ;)


Ne får se vad som händer idag ska ta det lugnt den mesta av tiden, men ska ta o vika ihop tvätten iaf o ta det lilla vi har att diska :) När det är så lite så tar jag det gärna, hinner dock få ont i ryggen men ändå inte så farligt när det inte är mycket!
Är väldigt lös i magen har dock varit det ett tag nu haha Men idag har jag redan vart på toa 3 gånger ? Ja jag skämms inte för att jag skiter för det gör alla o det är fullt normalt :D De ska va gött o skita annars kan det kvitta!
Ne ska nog ta mig en kopp kaffe, var så länge sen jag drack det men då sätter jag väl igång magen igen ;)
Får se om jag känner nått sug efter kaffe senare, brukar inte göra det när jag ska dricka själv!
Hoppas ni får en bra fredag gott folk, för det ska jag försöka ha iaf :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards