sofiaskoog

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Sofia Skoog - 4 september 2012 12:02

Det gick bra på mvc idag o bebis hjärta slog fint :)

Fick mail innan av min gamla klassförståndare att jag icke har G i matte enligt matte läraren

ja jag bugar o bockar att jag fick reda på det 3 jävla månader efter att jag slutat skolan :D
Underbart verkligen -.-
Han borde verkligen inte vara lärare som inte kan göra sitt jävla jobb och fixa så man får reda på det i tid!
En sak är säker o det är att jag kommer göra om hela kursen iallafall för det är ingen ide att gå till honom o be om hjälp jag lär ju aldrig få G eftersom jag vågar säga ifrån mot honom o det tål väl inte han..
Skickade iaf ett mail till han o frågade vad det nu var som gjorde att jag icke blev G ?
Ne men så äre!
Ska bara ta det lugnt nu resten av dagen har jag tänkt ingen ide att göra nått måste diska iofs men tar det sen ist tror jag efter jag lagat maten.. Tvungen att stå på sidan o diska ju för magen är i vägen o jag får ont i ryggen bläää

haha positiva dagen idag :D
Ne ska väl ta fram mitt papper om blodgrupp o så eftersom bm tyckte det var bra att packa väskan nu så båda kläder till mig och till mannen ska i väskan och hygienartiklar m.m jaja det blir nog väl det

får ta o packa det nån dag inte så brottom med det, är ju faktiskt 16 dagar kvar ;) Så gott om tid har jag allt!
Nu ska jag sätta mig framför tvn o ta det lugnt!

Love S

Av Sofia Skoog - 4 september 2012 10:14

Har inte hänt så mycket idag! Tvättat en tvätt o den andra är i, bäddat bebis sängen så nu är den klar :)
Tycker det är så mysigt att hålla på att fixa o trixa lite men ska nog ta det lugnt några dagar så jag har o göra sen, sagt det några gånger nu men får helt enkelt se till att göra det haha har dock icke mycket kvar att göra ;)

Ska iväg till mvc idag, får se hur det går där ;) Tycker det börjar bli tråkigt att gå dit det ända positiva är ju att man får höra bebis hjärtljud :)

Sitter o dricker apelsin juice har fastnat för det helt jag bara älskar det! :) MUMS!

Ne har inte så mycket o säga just nu!
Ska jag vara ärlig så tror jag bebis kommer efter den 20 sept, jätte många som tror att jag får den tidigare men jag tror icke det alla får ju dem senare oftast och det tror jag att jag med får, men det återstår att se när bebis tittar ut jag förväntar mig ju inte att den kommer tidigare iaf, visst vill man det men onödigt att förvänta sig nått i onödan :D

Mannen ska hämta bilen idag iaf så att vi har den här ;) Ja det är ju bra att ha den här ifall att men tyckte allt att det var lite för tidigt att hämta den men men så äre ;)
Ne nu måste jag ta o göra mig klar ska vara på mvc kvart i och här sitter jag o glor, ha de bra gott folk :) 

Love S 

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards