sofiaskoog

Alla inlägg den 9 september 2012

Av Sofia Skoog - 9 september 2012 18:04

Jag o mannen har börjat på det andra pusslet men tagit en paus nu!
Har haft förvärkar idag men tror nog det bara är lureri från bebis haha
Ska nog få mannen att spela lite yatzy med mig :) det är ju aldrig fel!
Ne börjar bli lite hungrig kanske ska ta nån kvälls macka eller nått få se om mannen är sugen han åt nyss glass dock, han är en riktig gottegris ;)
Hoppas ni haft en bra söndag!

Love S

Av Sofia Skoog - 9 september 2012 11:35

Och en trött sådan, vaknade för andra gången för en stund sen känns nästan bättre att vända på dygnet eftersom jag är mer på toan om nätterna -.-
Ska bara ta det lugnt idag, sova lite mer kanske? Ja det lär ju behövas..
Tycker det är dags för bebis att titta ut snart, vill kunna ligga o sitta hur jag vill! Ja de finns mer man vill kunna göra men men det är bara att vänta tills bebis är redo :)
Ne nu ska jag forts kolla på tv!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards