sofiaskoog

Alla inlägg under september 2012

Av Sofia Skoog - 15 september 2012 11:11

Ligger i sängen o kollar tv just nu, ska snart ut o fixa till lite frukt blev så sugen på det :)
Ikväll blir det spelkväll med mr b o emelie :)

på tal om annat men gud vad jag inte tycker om färjan reklamen, den äcklar mig haha hur trevligt är det egentligen att se alla hångla så där äckligt! Aja haha ne nu måste jag fixa lite frukt :)

Love S

Av Sofia Skoog - 14 september 2012 18:45

Dagen har varit toppen :)
Bakade en äppelpaj o haft besök av bästa faster, alltid lika trevligt att prata med henne :)
Ikväll blir det bara att ta det lugnt som vanligt haha
Hoppas jag får sällskap av mannen men ja det märker vi väl ;)
Ne mobilen dör snart så måste hämta laddarn.
Tjingeling!

Love S

Av Sofia Skoog - 13 september 2012 13:15

Ja nu var det 4:e gången jag ringde kommunen o bad om detta jädrans intyg får bara hem från i sommras, ändå ber jag om alla år och jag säger att det är brottom ? Aja nu ska hon fixa det så fort som möjligt så ska hon ringa mig när alla papper är ute, var visst många haha så ska jag åka in o hämta dem så kanske det går snabbare att få dem iväg skickade ;D

Ja idag har det inte hänt så mycket som vanligt tog min lilla promenad innan o ska närsom ta hand om tvätten!
Idag är det även 7 dagar kvar tills bebis är beräknad! Så ja det återstår att se när bebis vill titta ut, försöker övertala den att göra det snart men tror inte jag lyckas så bra ;) Den trivs där inne helt enkelt!
Imorgon kommer faster och hälsar på :) Ska bli mycket trevligt med sällskap o det lär bli mycket tjat så det gäller att jag vilar upp mig ordentligt om jag ska orka med det haha xD Ne men det är alltid lika trevligt att umgås med henne :)

Vill även säga att jag älskar min älskade gubbe nått extremt mycket o är glad att han står ut med mina humörsvägningar, ja det är ju tur att någon gör det iaf ;) Han är guldvärd <3
Hoppas ni har en fin dag!

Love S

Av Sofia Skoog - 13 september 2012 10:54

Ja idag händer det inte mycket heller ska ge mig ut på en promenad iaf tänkte jag! Jag o mina håriga ben o tjocka mage ska vandra lite haha ;)

Ska ta o vika tvätten sen med ja sen har jag väl icke nått att göra, disken fixar jag sen nån gång tror jag! :)
Ne nu ska jag kolla klart på tvn sen ta mig en promenad :)

Love S

Av Sofia Skoog - 12 september 2012 18:44

Ja har tvättat, diskat, vart på promenad o haft allmänt tråkigt som vanligt! Det ända positiva är att jag pratat med Emelie :) gör jag varje dag o det behöver jag, hon är en riktig vän <3 me love you!
Detta med förvärkar är bara onödigt tycker jag om bebis ändå inte tänkt att titta ut! Ont i ryggen har jag med blää på allt just nu.
Ne ska forts kolla på tv o prata med emelie, hon gör mig glad :)

Love S

Av Sofia Skoog - 11 september 2012 17:14

Idag har jag haft Elin lilla på besök hon har blivit en riktig tjooooockis ;D
Vi satt på balkongen o fikade lite o pratade om allt möjligt :)

Hon drog sen runt 1 halv 2 o då diskade jag upp det lilla som fanns o sen kollade jag på tvn!
Har ju som sagt fastnat för Gossip girl o det är så galet spännande nu och gud vad man kan störa sig på program haha
har nått att kolla på varje dag iaf! :)
Det blev makaroner o falukorv till middag idag då mannen är iväg på skytte så ville han ha maten klar o ja det går ju snabbast o laga! Får ju inte missa gossip ;)

Gick in för att kolla mina mail nyss och då hade jag fått ett mail från min gamla matte lärare där det står att jag har ännu mer att fixa för att få G i matte ? Jag förstår inte vad hans jävla problem är -.- Det ända jag skulle göra var ett prov sa han när jag gick där men nu helt plötsligt ska jag göra ännu mer ? Och det får jag reda på 3.5 månad efter vi slutat o efter att jag hört av mig till han! Förbannad är jag han om någon borde tänka om o inte förstöra för andra så jävla mycket! Man kommer för fan inte 3.5 månad efter skolan slutat och berätta det ? Han borde inte få vara lärare... Bara för att jag var den ÄNDA som vågade öppna käften om hur dålig han var o om hur han behandlade alla på olika sätt så behöver det inte betyda att jag ska få så mycket skit för det ? Om man är lärare borde man lära sig att ta kritik, man måste tåla att få höra skit från elever!! Aja är väldigt besviken just nu, blir att göra om allt o hoppas jag får nån bättre lärare! Ska kolla utb först för att kolla om jag behöver det till dem jag är sugen på att läsa ja vi får se helt enkelt, förhoppningsvis har jag ett jobb efter mamma ledigheten annars får det blir plugg!
Nej nu ska jag lägga mig o kolla tv!

Love S

Av Sofia Skoog - 10 september 2012 10:36

Måndag och ny vecka, har hunnit diska lite utav disken ja det är kastrullerna o de kvar men får så ont i ryggen när jag diskar! Att vara höggravid o diska är ingen höjdare, man når ju knappt fram o magen är ivägen o det hjälper inte att stå på sidan för man får ont ändå!
Sovit dåligt inatt igen borde bli van nu tycker jag men nej, vill ju gärna kunna vila upp mig ordentligt inför fl o bebis!
Drömmer knasiga drömmar också men det är väl normalt haha
Ne idag händer det inte alls mycket ska ta den sista disken sen o även laga mat tills mannen kommer hem, det blir nog köttbullar, potatis o brunsås idag vart sugen på det i några dagar nu det är ju bara för jävla gott! :)

Nu är det bara 10 dagar kvar tills bebis är beräknad <3
Men snälla söta rara bebis du kan väl komma ut nu ? Då blir jag lycklig o jag slipper magen, kan diska och ligga o sitta hur jag vill förhoppningsvis ;D och jag får ha dig i min famn <3
Men det återstår att se när du kommer älskade du!
Nu ska jag slänga mig i soffan igen o glo på tvn en stund.

Love S

Av Sofia Skoog - 9 september 2012 18:04

Jag o mannen har börjat på det andra pusslet men tagit en paus nu!
Har haft förvärkar idag men tror nog det bara är lureri från bebis haha
Ska nog få mannen att spela lite yatzy med mig :) det är ju aldrig fel!
Ne börjar bli lite hungrig kanske ska ta nån kvälls macka eller nått få se om mannen är sugen han åt nyss glass dock, han är en riktig gottegris ;)
Hoppas ni haft en bra söndag!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards