sofiaskoog

Alla inlägg den 23 augusti 2013

Av Sofia Skoog - 23 augusti 2013 21:55

Haft en mycket trevlig kväll med god mat god dricka och mycket trevligt sällskap! Man tackar ju inte nej att umgås med Jana hon kan ju iaf göra en på bra humör o vi kan prata om allt o ingenting, fast det var ju jag som bjöd hit henne så man tackar väl inte nej till att umgås med mig antar jag :)
Tänk att man ha så fina vänner!
Hellre få bra vänner än många falska o jag har dem bästa.
Synd bara att Emelie bor flera mil bort men vi har ju viber ;) Och när vi väl ses ja då jävlar har vi de trevligt med haha
Vännerna ska man hålla hårt i tänk på det! Jag har mina o jg vet vilka dem är och dem med <3

nog om detta nu kolla lite tv innan lägg dags det är ju en dag imorgon också :)
Love S

Av Sofia Skoog - 23 augusti 2013 08:00

ja dem är väl bara för bra iband eller hur ? Inatt drömde jag om att jag kysste Per Morberg tänk vilken underbar dröm eller vad tror du älskling ? ;) Tänk om det hade hänt i verkligheten muuums !
Nog om det får inte fantisera allt för mycket haha

Jag o plutten tog en dusch innan eller ja han badade o jag duschade, han kom upp snabbare än tänkt från badbaljan då han visst bajsat haha älskade unge vad du gör mig lycklig <3
Idag kommer svärmor på besök ska bli jätte trevligt , Får se om även peter stannar till här en stund innan dem åker hem! :)
Nu ska jag kolla runt lite läsar lite bloggar o bara ta det lugnt!
Långtar redan till nästa helg då blire Ullared haha

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards