sofiaskoog

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Sofia Skoog - 2 augusti 2013 08:54

Fredagen är kommen och idag åker jag o Conrad till Gnosjö för att umgås med Frida och Sara :)
Innerst inne så hoppas jag att vi träffar på min älskade lillebror utan sur kärringen så jag kan få träffa han prata med han och att han även får träffa sin systerson för första gången, det är min stora dröm!

Att få leva med att inte få träffa sin egna lillebror är ingen höjdare, saknaden är så stor!
Men jag vet att den dagen den kommer då jag får krama om han och berätta för hanhur mycket vi älskar och saknar han <3


Sitter o kollar mobiler då lampan inte slutat lysa på iphonen och den lyser mycket starkare nu än igår, vågar inte ha den i närheten av mig eller Conrad! Men jaa jag måste ju ha en mobil och jag kommer inte ihåg min pin kod på det gamla kortet så får helt enkelt leva med denna ett tag till!
Hoppas ni får en fin fredag

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards