sofiaskoog

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Sofia Skoog - 7 augusti 2013 19:12

Jag såg innan idag att det var rea på klacken här i byn så jag tog med mig mannen efter jobbet och han fyndade dessa snygga skor o stövlar till Conrad :) 314 kr för båda två!
Snacka om att han kommer bli snyggast på dagis, fast det visste vi ju redan ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 7 augusti 2013 12:48

Dagen har inte nått sitt slut men vi har hunnit med massvis av saker idag! Diskat tvättat hängt tvätt handlat promenerat o conrad har både badat o duschat idag :) Nu sover han igen han blev nog trött av badandet! Imon åker vi in till gislaved för att gå till af o skriva in mig och prata med dem om ett jobb. Bea har givit mitt namn o nr till ett ställe där jag kanske kan få hoppa in o jobba from 1 sept - jul, Tack :) så vi får se hur det går nu. Måste bara fixa allt med Conrad han börjar ju inte dagis förens 1 okt på hel tid men jag behöver ju jobb o tjäna egna pengar så jag kan hjälpa till i hushållet :)

Love S

Av Sofia Skoog - 7 augusti 2013 06:52

Har nu börjat tidigt i vårat hem upp innan 6, men sen går han o sover en halvtimme efter haha galen unge!
Idag händer det väl inte så mycket heller ta det sista i tvätt korgen och tvätta upp ut på en promenad om vädret tillåter och bara ta det lugnt kanske? Ja det återstår att se :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards