sofiaskoog

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av Sofia Skoog - 19 augusti 2013 15:20

Ja jag fick den frågan innan haha nu är det nog dags att ta tag i träningen eller ? ;) eller äre så att jag trivs i detta men inte vill vara så tjock eftersom alla påpekar det? äckligt att vara tjock o bla bla bla vet ni ALLA är vi olika och ingen är perfekt eller jo en enda och det är ta mig fan Gry Forsell all kärlek till den kvinnan ;) Så när ni ser ut som henne kan ni komma o dömma mig och alla andra haha Påväg på lite jobb nu och ska njuta för fullt, älskar att vara hos denna tjejen hon gör en glad och hon blir lika glad varje gång man kommer :)
på med leendet gott folk för det har jag idag!

Love S

Av Sofia Skoog - 19 augusti 2013 07:28

och nya tag! Idag är jag ledig, en tvätt är igång och ska försöka göra lite matlådor om jag kommer på nått gott till Conrad ;) Annars händer det väl inte så mycket idag bara ta det lugnt!

Bra jobb dag igår, jag blir så glad av att se brukarn bli glad när man kommer för då vet man iaf att man gör ett bra jobb :) synd jag inte han tacka ja till dagarna i veckan, men men så äre.
Nu vänta på att klockan blir 8 så jag kan ringa lönekontoret o se vad jag får i lön!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards