sofiaskoog

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Sofia Skoog - 6 augusti 2013 13:48

Är ett ord alla borde tänka på, jag tror eller jag vet att det finns många där utr i världen som inte tycker om sig själva jag kan säga att jag inte tycker om mig själv i denna kroppen men får skylla mig själv att jag vart för lat dem senaste åren! För att älska sig själv och må bra borde man göra nått åt det sitt inte bara där o tänk att nej men jag tar det sen, jag börjar nästa vecka eller nått det funkar inte det vet jag! Annars hade jag alla redan vart smalare än vad jag är nu.
Såg den texten på instagram där jennifer lagt ut en bild med tatueringen och den texten ska få sätta sig på min kropp nånstans någon dag! :)

Glöm aldrig det, att älska sig själv är viktigt om inte gör nått åt det då!

Love S

Av Sofia Skoog - 6 augusti 2013 11:21

Är en farlig sida och även icke miljövänlig haha vet inte hur mycket reklam o skit jag får hem från dem
Men nu har jag iaf beställt hem gardiner till köket vårat sovrum conrads sovrum och även sängkläder för bara 315 kr och då är ju även frakten inräknad inte alls farligt tycker jag då man hittar bara sängkläder för det priset oftast!

Ska försöka fixa hem kalas kort med så jag kan skicka ut inbjudan till Conrads 1 års kalas :)
Det är så stort att han snart fyller 1 år jag längtar som en galning till den dagen, tänk att våran lilla kille blir en stor kille snart och den 1 oktober börjar han dagis då är han inskolad o allt, tiden den bara springer iväg!

Love S

Av Sofia Skoog - 6 augusti 2013 09:06

och andra dagen i verkligheten! Conrad bestämde sig för att vakna kvart i 6 men åt o la sig o sov en halvtimme efter haha varför då inte sova hela tiden? just nu leker han som en galning på golvet o jag dricker kaffe o glo tvn! Ta oss en promenad senare och även tvätta lite mannen tog ju disken igår <3
Hade velat ta en ordentlig städ omgång men lite svårt när conrad är ivägen vart man en går haha
Får se vad som mer händer idag!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards