sofiaskoog

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Länge sen!

Av Sofia Skoog - 26 september 2012 10:22

Ja nu var det väldigt länge sen jag skrev, men har haft annat för mig!
Åkte som sagt in till förlossningen i Onsdags förra veckan och fick stanna kvar och i Torsdags kom våran älskade o fina Conrad o jag är så lycklig :) <3
Tänkte skriva en förlossnings berättelse sen tror jag om jag orkar nån gång iaf av det jag själv kommer ihåg haha

Ska även skicka in en dagens ros till Barnmorskan som var med under min fl det är hon allt värd, hon var så hjälpsam och stöttade mig till 100 % Det går inte beskriva hur tacksam jag är, borde finnas mer människor som henne! :)


Kom hem i måndags och gud vad skönt det var att komma hem till sitt eget och inte ha massa människor springandes in i rummet blev väldigt stressande. Men allt går bra nu :)
Slutade upp med att väcka han igår och inatt sov han tills han vaknade och det var mycket bättre vill jag lova för då tog han bröstet på en gång istället för att kivas i evigheter så ska fortsätta med detta. Hon på bvc tyckte också det var bra o göra så eftersom det funkade :) Han hade gått upp bra och växt 1 cm sen sist så det var bra tyckte hon och imorgon kommer hon hem hit på besök! Får lite mer information och så sen ska hon väl kolla runt lite haha


Fick nyss reda på av min bror att folkhögskolan har besök av folk från zambia och då hade dem vart på besök på BB avd och där inne berättade dem att det var en tjej som fött en unge på 5,2 haha ganska kul att dem pratade om mig! ;) Ja han var ju stor och en favorit inne på avd många som fastnade för han o det kan jag förstå :)
Så gosig som han är! Går knappt släppa blicken från han, var så hemskt att lämna han när jag o T skulle ut o gå en runda när vi låg inne!

Åh jag bara älskar mina fina pojkar! Jag är världens lyckligaste <3
Nu ska jag lägga mig i soffan o gosa lite med C måste passa på nu för rätt som det är, är dem i tonåren och bara klagar på en ;)
Men först Ska jag sända in en dagens ros!

Love S

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 18:29

Och vinnaren är Emelie mamma till freja :) www.mammatillfreja.bloggplatsen.se   Och eftersom ni inte ville tävla gott folk så kan jag lika gärna skippa nästa tävling ;)   Love S ...

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 09:21

Idag har det inte varit några sura miner alls ifrån Conrads sida helt underbart äre en glad och mysig morgon :) Började med frukost och sen började plutten leka med sina bilar och jag tog hand om disken och tvätten sen satt vi oss i soffan o myste li...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 19:46

Blev ett träningspass idag o det märktes att man inte vart där på ca 2 veckor herregud inte igen haha Men så skönt det var även fast det inte blev allt för intensivt men har hört att man inte ska ta i allt för mkt i början  ;) Hade behövt en pt som...

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 09:08

Idag blir det en bakdag igen, ännu mer bullar ska bakas medans Conrad är hos sin moster :) Tar nog en sväng om och kollar runt i lgh om nått ska slängas eller så också så kan jag gå med det innan jag hämtar hem han igen! Känns som om jag inte hinner ...

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 12:19


Jag tror nog vi har en liten musiker i familjen, han älskar blockflöjten iaf nu haha Medans jag bakade så fick jag mig en liten spelning <3 Självklart ska jag dela med mig av detta haha söta unge!     Blev jätte goda Kanelbullar med äp...

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards