sofiaskoog

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia Skoog - 15 juli 2012 19:07

Idag har vi vart igång hela dan jag o mannen! :) Plockade isär sängen o tog sönder byrån o tagit ut det mesta från sovrummet :)
Efter de tog vi lunch paus o mannen tillagade köttfärs sås o tagitella mums var det. Sen dags igen o då tog vi köket o packade ner glas m.m så nu är det inte mycket kvar. Jag har även packat ner alla bakgrejer o pastan m.m så slipper mannen göra allt för mycket sen! :)
Målade nyss mina naglar så dem är fina o snart ska jag slänga sopor o packa klart en sista låda sen blir de film mys o bara ta det lugnt resten av Kvällen!
Hoppas ni haft en bra söndag :)

Love S

Av Sofia Skoog - 14 juli 2012 18:58

Jag o mannen tog en sväng till kära faster idag för att lämna min väska! Tog en fika o tjötade lite o min kära kusin kom även hon förbi o fikade mycket trevligt! Men först tog vi en runda på stan där vi shoppade loss lite till både mig bebis o mannen.
Det blev ett linne o leggins till mig, tre skjortor till mannen och 2 bodys, 2 overaller, 2 par strumpor o en tröja till bebis! :) tog lite större storlekar då vi redan har en del mindre!
När vi kom hem tog vi en sväng förbi hotellet för att äta lite med trevligt sällskap o nu är mannen iväg o spelar lite med sina vänner o jag sitter här i min ensamhet, får väl se om jag drar iväg en sväng eller inte det återstår att se.
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag haft :)

Love S

Av Sofia Skoog - 13 juli 2012 19:55

Tog mig en dusch sittandes i badkaret, ja jag var tvungen att njuta en sista gång eftersom vi inte har ett badkar i det nya! Funderar på om jag ska packa nu eller imorgon? Ska in o lämna väskan imorgon ju så ja varför inte ta o packa nu då ;)
Har ändå inget för mig men funderar på om jag ska åka i klänning eller mys kläder?
Ja det återstår att se :)

Love S

Av Sofia Skoog - 13 juli 2012 15:18

Idag går mannen på semester :)
Tog tag i disken innan som bara blir ny hela tiden haha skrubbade även ren spisen så nu glänser det riktigt ordentligt får väl hoppas den håller sig ren :) Idag blir det korvstroganoff o ris till middag, de ska bli mumsigt!
Upp tidigt imorgon för att snabb tvätta lite kläder haha ska ju in till faster imorgon o lämna väskan så jag slipper släpa med den när jag åker in på måndag! Får se vad som händer ikväll, nu ska jag förbereda maten!

Love S

Av Sofia Skoog - 12 juli 2012 12:01

Håller på att packa idag! Packar ner alla kläder jag inte ska ha med mig till farmor slänger saker från badrummet som jag inte använder ja det är mycket att göra just nu o jag är trött, men det är väl bara till att kämpa på! :) ska göra klart detta idag så jag slipper tänka på det, sen försöka göra andra saker imorgon o på lördag kanske ;) har samlat på mig 4 soppåsar iallafall o det kommer väl mer! ;)
Ne dags att fortsätta ha en bra dag gott folk!

Love S

Av Sofia Skoog - 11 juli 2012 16:41

Ja idag träffa jag Emelie som sagt o de var lika trevligt som vanligt :) när jag kom hem så kom syster hit o då packa vi ner lite köksgrejer i kartonger o tog en fika på balkongen, mycket trevligt :) Så de blev ingen bror o kalle idag! Får väl ta det när jag kommer hem sen eller nått vill packa ner en del innan jag åker så mannen slipper göra de sen! :) Nu väntar jag på att mannen ska komma hem så jag kan stoppa in maten i ugnen! Måste ha riven ost haha

Men nu ska jag ut o kolla till maten!
Love S

Av Sofia Skoog - 11 juli 2012 07:28

Ja solen lyser men det kan ju ändras, man vet aldrig med vädret! Det gick bra på mvc igår med, allt såg bra ut och jag har ingen grav diabetes :) Hade även en mysig kväll med min man igår hyrde den nya mission imposible filmen o smaskade i oss lite god saker! :) Tog massa bilder också haha kul var det i alla fall! Jag älskar han så jävla mycket <3
Idag ska jag få träffa världens bästa Emelie, ska bli så roligt för gud vad jag saknar henne <3 ska antagligen till bror o kalle o hälsa på också får se om jag hinner med det idag ;) haha
men jag hoppas ni får en fin dag för de ska jag ha!

Love S

Av Sofia Skoog - 10 juli 2012 12:35

Ja idag har jag o mannen varit tillsammans i 4 år <3 Tiden går fort när man har roligt! Blir mys med honom idag han har även beställt falukorv i form av hjärtan ;) gjorde de till han på alla hjärtans dag o eftersom han älskar falukorv så får det väl bli de då xD Han är de bästa för mig o snart blir vi tre :) <3 massa kärlek till honom! :)

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards