sofiaskoog

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Sofia Skoog - 4 juli 2012 12:32

En dag närmre flytt och en dag närmre resan till Farmor! :)

Idag har det väl inte hänt så mycket tog en morgon promenad innan sen pratade jag med jobbet och ska jobba några mer timmar i helgen o det är awesome, blir mer pengar till mig i Augusti dock haha

Hade behövt pengarna nu jaja så äre sen var elin här o tjöta en liten stund innan hon skulle till läkaren!

Insåg även att jag var tvungen att tvätta idag då jag inte har så mycket rena kläder o eftersom det är semesterfest på fredag o jobb lördag o söndag vill jag gärna vara lite fräsch i alla fall! :) Tog dock inte all tvätt för det orkar jag inte bära ner ändå! Måste även tvätta innan jag åker till farmor så jag hoppas vi fått tillgång till den nya lgh innan så man kan tvätta där! Hade vart mycket skönare, men det återstår att ser.
Så snart ska jag ner till affären för att köpa läsk till mannen som han beställt och sen ta upp tvätten o slänga i det sista! :) Hänga upp tvätten och sen förmodligen gå bort där mannen är o jobbar idag för att lämna läsken o vattnet!
Jag är allt en snäll flicka jag med ibland ;)


Ne ska väl ta mig i kragen o gå nu då!
Ha en toppen dag gott folk


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards