sofiaskoog

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Sofia Skoog - 6 juli 2012 14:44

Känner mig stressad klockan är mycket och jag ska vara klar vid 4!
Men det är så mysigt att sitta i soffan o känna bebis sparka o röra sig där inne :) jag bara älskar det,
Går inte beskriva vilken lycka jag känner <3
jag skulle ha tagit en snabb vila idag tänkte jag men det hinner jag verkligen inte nu haha
ne dags att ta fram kläder o så, så jag är redo sen när T kommer hem! :)

Love S

Av Sofia Skoog - 6 juli 2012 11:37

Tog tag i disken så nu är jag helt slut o alldeles varm! Borde ta mig min dusch snart o svalka ner mig lite haha
Försökte få igång radion på min cd spelare men det gick inte så leta upp en gammal skiva haha jävla vilken musik smak jag hade då xD ja blandat var det i alla fall o det var vissa låtar som man inte hört på en evighet! Alltid lika kul, så ne nu ska jag nog allt ta o en dusch, en lång dusch :)

Love S

Av Sofia Skoog - 6 juli 2012 09:39

Ja jag testar att blogga från mobilen! Laddade ner appen så jag kan blogga oftare :) inte alltid datan är tillgänlig eller jag orkar sätta mig vid datorn! Så roligt är det inte att sitta där ;)
Just nu väntar jag på att installationen för e- legitimation ska bli klar! Det tar verkligen en evighet, sen ska jag fixa med mamma penning om jag får ihop det!


Pratar med Emelie på fb med blir väl lätt så eftersom han jobbar xD


bebis är igång extra mycket nu o har varit de dem senaste dagarna o det känns bra! Slipper man oroa sig :)
Går även in i v 29 nu, underbart är det


Ser nu att denna e leg krånglar för mig -.- får väl fixa det på nått sätt vill gärna få det att funka ju.


Ne nu måste jag ta mig i kragen och fixa här hemma, ikväll är det semesterfest med mannens jobb o sen ska jag jobba imorgon o på söndag! Lär vara helt slut efter denna helgen men vad gör det ? :) tjänar ju pengar!


Tog en bild på mannen här om dan när han låg o pratade med bebis! Jag älskar denna bilden haha


Love S


Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards