sofiaskoog

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Sofia Skoog - 23 juli 2012 19:49

Jag, mannen o min käre far tog en runda till ullared imorse! Det blev en hel del handlat o nu har jag även en klänning till bröllopet så slipper jag tänka på det :)
Pappa köpte även skor som var skit snygga, han behövde nya hade visst haft skorna han har nu i ca 22 år? Haha ja de är ju bra med skor som håller, tänk om man själv kunde ha skor så länge ;) Vi ska även till pappa nån dag o kolla igenom alla lådor med barn saker han har :)
När vi kom hem packa vi upp allt och fixade även i ordning i köket så nu är det tomt på lådor där, det är bara det dyra rummet kvar som mannen säger ;)
Var även i gamla lgh och tömte kyl o frys!
Mr b o hans tjej har vart här en sväng o vi har spelat star wars spel o maxi yatzy, alltid lika trevligt med besök!
Nu får jag se vad som händer mannen o Mr b ska spela så jag funderar på att sysselsätta mig med något men med vad ? Har gjort en massa idag o behöver nog vila lite men det är så tråkigt att sitta stilla haha
Ja det åter står att se vad jag gör!
Hoppas ni haft en lika bra dag som jag

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards