sofiaskoog

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia Skoog - 22 juli 2012 08:02

Ligger i min soffa o kollar på tv! :)
Kom hem igår o då gick jag bort till gamla lgh o tittade o där hittade jag mamma o svärmor som städade! Jätte duktiga har dem vart :)
Tacksam att dem hjälper till!
Igår kväll var vi hos min kära far o spelade lite wii o det var lika trevligt som vanligt! :) Vi bestämde oss för att åka till ullared på måndag så vi får väl hoppas att de inte är alls för mycket kö så vi kan åka dit. Idag blir de att skruva ihop tv bänken, grilla o gå på bio :)
Nu är de nog dags för lite frukost!
Ha en bra dag gott folk.

Love S

Av Sofia Skoog - 20 juli 2012 21:32

Dagen har varit okej!
Var o shoppa innan fick med mig deceliter mått o dem andra hem för 10 kr! Oj vilket fynd va ? ;)
Mannen har vart på ikea idag med min kära far o emelie o hitta en del sa han, ska bli spännande att se vad han hittat när jag kommer hem :)
Nu är de dags att bädda för natten!

Love S

Av Sofia Skoog - 19 juli 2012 22:02

Test!

Av Sofia Skoog - 19 juli 2012 07:58

Andra natten med kramp i vadern, fy helvete vad ont det gör! Idag ska vi förmodligen kolla på bufflar, ja nått får vi väl göra så Felicia få de bra :) hoppas på fint väder idag då!
Ne dags gör lite frukost.

Love S

Av Sofia Skoog - 18 juli 2012 19:29

Ne nu vill jag hem, har väl ingen hem längtan precis men vill hem! 2 hela dagar kvar ja jag är väl tvungen att överleva i värsta fall får jag åka till Emelie o komma tillbaka på lördag :) de hade inte vart fel! <3 ne försöka få upp humöret kanske så går de kanske snabbare ?

Love S

Av Sofia Skoog - 18 juli 2012 08:48

3 dagar kvar tills vi åker hem o det känns som en evighet!
Var på stan en sväng igår o sen spelade vi plump som vanligt haha
Vinner hela tiden så var tvungen att ge med mig så någon annan fick vinna sista rundan :) ja ibland är jag allt snäll!
Åt även jordgubbar som var grymt gott, solen lyser väl lite halvt idag o den andra fastern kommer hit idag från norrland så de ska bli trevligt!

Pratade med hyresvärden nyss och han berättade att lgh var besiktad o klar men att tanten hade rökt i lgh så vi skulle få gå dit o lukta o eftersom jag inte är hemma får väl T göra de!
Blä för människor som röker i lgh det är riktigt dålig.
Han tyckte iaf att jag gjort rätt som åkt på semester o lämnat mannen hemma med flyttandet :)
Ne dags att göra sig i ordning!

Love S

Av Sofia Skoog - 17 juli 2012 08:14

Ja fy helvete för att ha de!
De värker mellan benen, mest på kvällen, natten o morgonen. Ingen höjdare o sov på en madrass i natt o de gjorde inte allt bättre men får ta o skaffa en kudde till som jag kan ha mellan benen när jag sover för de brukar ju hjälpa! :)
Tisdag idag o jag har redan hem längtan haha eller ja inte precis hemlängtan men får en sån konstig känsla när jag är iväg! Precis som jag fick i norrland o var tvungen att åka hem! Får väl hoppas jag klarar av att vara här tills vi åker hem :)
Ne dags för frukost ha de bra!

Love S

Av Sofia Skoog - 16 juli 2012 18:54

Ja nu är vi framme, eller ja vart de ett tag! Skönt de solen skiner nu men när vi börja närma oss öste både regn o hagel ner. Blir väl plump ikväll :) köpt med oss salta pinnar o trocadero så nu är jag redo för plump haha
ja får väl hoppas veckan går snabbt vill hem till nya lgh o piffa till :)
Hoppas ni haft en bra dag!

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards