sofiaskoog

Alla inlägg under juni 2013

Av Sofia Skoog - 16 juni 2013 20:19

Varför ska man bli så lätt arg ibland när ens barn inte lyssnar ? Inte så lätt för en liten att
Förstå kanske.. älskade unge du gör mig så lycklig fast att du kan göra mig irriterad haha men det är väl det föräldrarskap går ut på ? ;) Får se vad dagen har att erbjuda imorgon, har äntligen fått min bröstpump såld så den ska jag skicka iväg, slipper jag tänka på den :) annars händer det väl inte så mycket hoppas på fint väder så vi kan gåoss en lång promenad hade vart skönt :)
Nu kolla crimes night!

Love S

Av Sofia Skoog - 16 juni 2013 07:16

Började tidigt somnade om o började ändå tidigt hade ju vart bättre om han sov till halv 8 :) nu busar han o är helt galen drara mig i håret o när jag säger nej skrattar han bara haha
Magen börjar kurra lite med men va fan vill ju ha ost till mackorna men sjölvklart har vi ingen hemma o jag kommer inte in på min internet bank, blää

Idag händer det väl inte så mycket förhoppninhsvis är det uppehåll så vi kan ta oss en promenad o gunga lite kanske :)

Love S

Av Sofia Skoog - 15 juni 2013 21:54

Var i gislaved en sväng idag för att handla mat fick även med oss 4 tröjor till conrad o en badring :D så nu kan jag bada med han i sjön o simma med han! Mannen köpte skjorta o slips som han ska ha på midsommar. Nu är kim här o vi har spelat spel o gjort pizza nu kollar vi på indiana jones får se när kvällen tar slut lär ju inte bli allt för sent för min del iaf.

Love S

Av Sofia Skoog - 14 juni 2013 07:51

Åter igen men idag får vi dra på oss regnkläderna för att gå till mammas jobb o kopiera lite! Jätte mysigt med regn men inte för mycket vill ju inte bli för blöt haha
Måste även ringa pappa idag o se om han ska stanna på mat när han kommer förbi här :)
Conrad försöker äta upp allt som finns saknat honom enormt mycket nu när jag vart borta! Älskade barn <3

Love S

Av Sofia Skoog - 13 juni 2013 22:28

Ne inte ännu criminal minds är så spännande varför måste dem visa sista avsnitt för? Bättre dem fortsätter att visa allt varje vecka haha
Conrad sover så gott så o de gör säkert mannen med ;) imorgon ska vi hälsa på mamma/mormor på jobbrt måste kopiera papper sen kommer hon hit på lite kaffe efter hon slutat o så :)

Nu måste jag forts att kolla!!
Love S

Av Sofia Skoog - 12 juni 2013 11:08

Snart helg igen underbart jag har ju bara inte haft helg i över en vecka ;)
Tvätten är nog snart klar så blir att hänga upp den ta o diska upp lite o busa med Conrad <3

Nu skulle man vilja ha nära till stranden för att sola o bada lite men jag överlever väl!
Hänga tvätt var det ja

Love S

Av Sofia Skoog - 11 juni 2013 22:27

Att få ha conrad i famnen igen :) men visst saknar jag tunisien det var så skönt och roligt ! Imorgon händer det väl inte så mkt ta mig en promenad om vädret tillåter kolla på våran vackra natur för det fanns knappt i tunisien o hinner jag så kommer jag lägga upp bilder på fb imorgon :) känns tråkigt att man inte har så mkt att hitta på nu men det blir nog bra ;)
Nu har conrad somnat iaf så ska med sova godnatt!

Love S

Av Sofia Skoog - 11 juni 2013 17:51

Haft en mycket bra vecka tillsammans med allihopa :)

Vi solade besökte medninan åt ute varje dag och var ute på krogen! Kul o träffa nya trevliga människor också.
Sista kvällen vad vi hemma hos Safwanes familj och åt middag o det var så gott, skulle mer än gärna äta det igen så recept behöver jag, åt kanin för första gången också så gott :D

Veckan har gått ganska snabbt saknat mina grabbar en hel del men det är väl normalt haha kom hem runt halv 3 inatt saras mamma var så snäll som kunde köra hem mig hela vägen hem så jag fick komma hem snabbare taaack :D

Imorgon börjar vardagen igen då börjar mannen jobba o jag o conrad är hemma vi ska busa hela dagen lång <3

Tack ännu en gång alla underbara för denna veckan


Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards