sofiaskoog

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Sofia Skoog - 17 juni 2013 14:56

Haft besök av Tonys kusin Frida en stund idag, mycket trevligt :)
Skickat iväg bröstpumpen med, idag har bilstolen kommit så jag o tony har kims bil så vi kan hämta den och resesängen hos mamma, resesängen vore ju bra att ha här då jag ändå ska ha med den upp till dalarna på söndag eller måndag! Hoppas dock vi åker på söndag så vi kan åka hem lördag så jag kan partaja med Emelie <3

Nu ska jag bara vänta in mannen, känns onödigt att plocka upp allt på golvet just nu då conrad ändå drar ut det när han vaknar så gör det ikväll istället :)

Love S

Av Sofia Skoog - 17 juni 2013 07:58

Frukost o kaffe är nu i magen gottt!
Idag ska vi posta iväg paket väntar nog med att göra det tills conrad fått sin gröt.

Jag vill så gärna åka iväg på semester med min lilla familj men när man inte har bil så går det ju inte blää på det önskar jag vore rik så jag hade kunnat köpa oss en bil men men så äre!

Conrad leker på golvet tur dem kan roa
Sig själva ibland :) min stora kille <3

Love S

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards