sofiaskoog

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Sofia Skoog - 29 maj 2012 08:27

Idag är ingen bra dag! Har börjat få foglossning inte så konstigt kanske med tanke på att jag springer upp o ner i trappor varje dag! Så nu är det slut med att springa i trappor i skolan! Tur dem har hiss, annars blir det ju bara värre!

Helgen har varit underbar, Emelie har varit här nere och hälsat på så det har blivit att jag hängt med henne en hel del och det klagar man ju inte över! :) I lördags drog vi in till gislaved för att kolla marknaden men det var inget att ha och så var det för varmt så vi drog hem istället! Gick och köpte fika på göstat och satt oss ute och pratade en massa! Framåt kvällen blev det lite grillning. Får ju inte glömma att det blivit mycket kaffe också ;) Its awesome! Så nu är det min tur att åka upp till henne och hälsa på och se hur hon bor nu :)

Sitter i skolan nu o vill egentligen bara hem. Mår inte så bra och jag måste sitta ner för att det inte ska göra ont! Usch hoppas denna veckan går snabbt, vill sluta skolan nu och bara kunna åka iväg och vara hemma och slippa tänka på att vara tvungen att gå upp varje dag för att åka in hit, det börjar bli jobbigt nu!
Nej nu ska jag kolla runt lite på internet!
Ha en bra dag gott folk.


Love S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards