sofiaskoog

Alla inlägg den 19 september 2013

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 18:29

Och vinnaren är Emelie mamma till freja :)

www.mammatillfreja.bloggplatsen.se


Och eftersom ni inte ville tävla gott folk så kan jag lika gärna skippa nästa tävling ;)


Love S

Av Sofia Skoog - 19 september 2013 09:21

Idag har det inte varit några sura miner alls ifrån Conrads sida helt underbart äre en glad och mysig morgon :)
Började med frukost och sen började plutten leka med sina bilar och jag tog hand om disken och tvätten sen satt vi oss i soffan o myste lite och han började pussa på mig och sen pruttade med munnen på mina kinder haha älskade unge <3


Babblarna är en ny favorit hos han och jag startade även jag är en gummibjörn och han började dansa på en gång ;)

Nu vilar han iaf sen får vi se vad dagen har att erbjuda milla kommer hit en sväng iaf tror jag och det kanske blir stor  o liten ja vi får se :) Baka lite till men det gör vi imorgon tror jag och tårtan på lördag!


Nehe ska väl ta o dricka upp mitt kaffe o glo lite på tvn!
Love S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards