sofiaskoog

Alla inlägg den 18 september 2013

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 19:46

Blev ett träningspass idag o det märktes att man inte vart där på ca 2 veckor herregud inte igen haha


Men så skönt det var även fast det inte blev allt för intensivt men har hört att man inte ska ta i allt för mkt i början  ;)
Hade behövt en pt som gav mig ett träningsschema m.m så jag visste exakt vad jag skulle göra men ni är ju så jädrans dyra :/ haha

Får se vad morgon dgen har att erbjuda, milla kommer förbi en sväng för att vi ska lägga upp ett tränings program annars vet jag icke städa lite till kanske ? Diska o tvättas ska iaf göras :)

Love S

Av Sofia Skoog - 18 september 2013 09:08

Idag blir det en bakdag igen, ännu mer bullar ska bakas medans Conrad är hos sin moster :)
Tar nog en sväng om och kollar runt i lgh om nått ska slängas eller så också så kan jag gå med det innan jag hämtar hem han igen!
Känns som om jag inte hinner med nått annat en att göra fint o baka, vill ha kuddar till våran nya kökssoffa men det får jag nog vänta med.


Sitter o funderar på om jag ska baka muffins också? Det är ju bra o ha extra det är ju inte alla som får en tårta orkar liksom inte baka 6-7 st haha har inte plats för det i kylen heller ;)

Nehe ska ta o kolla lite och andas lite medans Conrad sover


Love S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards