sofiaskoog

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 12:19

Jag tror nog vi har en liten musiker i familjen, han älskar blockflöjten iaf nu haha

Medans jag bakade så fick jag mig en liten spelning <3


Självklart ska jag dela med mig av detta haha söta unge!

   

Blev jätte goda Kanelbullar med äpplen, måste baka en sats till imorgon så det räcker till alla gäster!


  Lyssna o njut ;)

Love S

Av Sofia Skoog - 17 september 2013 07:28

Godmorgon, idag blir det fullt upp, det ska bakas massa bullar :) Får se om jag hinner med allt!

Imorse så ställde sig Conrad vid sängen och började gråta, det såg så gulligt ut att jah inte kunde hålla mig för skratt.
Gick in lyfte upp han och la han i sängen och rätt som det var så somnade han haha jag tror nog allt att han var riktigt trött !


sitter o funderar på om jag ska göra dubbelsats eller bara en vanlig, fast ja enligt Emelie är dem goda så dubbel är nog värt att göra! :)
Sitter här med min kaffe i handen och har det gött! Funderar på om jag ska beställa hem små bollar eller om jag ska vänta ? Tänkte gör ett litet bollhav till Conrad han älskar ju det :)

Ska förmodligen till ullared första helgen i oktober så jag kan ju kolla där först kanske!
Ne nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan jag ska börja med alla måsten idag


Love S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards