sofiaskoog

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Sofia Skoog - 10 september 2013 13:25

Sitter på tåget mot Värnamo där prat med chefen och jobb väntar :) Hög musik spelas i öronen, jag älskar sådana här stunder musiken gör en glad och avslappnad! Får se hur dagen går bara bra hoppas jag :)
Stanna till på willys lite snabbt med innan jag går mot jobbet!
Hoppas ni får en bra dag

Love S

Av Sofia Skoog - 10 september 2013 11:15

Conrad är nu 140 g från att väga 10 kg så då kan ni lista ut vad han väger antar jag :)

Han är 78,2 cm lång, han växer så det knakar! Ni kanske redan listat ut att jag vart på bvc idag, det var ett läkarbesök och Conrad fick Mycket väl godkänt på allt och det känns jätte skönt :) Sprutorna gick bra lite gnäll var det ju men inte allt för mycket, så duktig så <3


Ska ta och äta nått snart så jag iaf kan hålla mig till 3 nån gång och äta innan det är dags för jobb.
Prata med chefen innan jobbet också får se vad hon säger om hon ger mig massor av jobb dagar eller inte det återstår att se!

Conrad sover nu iaf han vaknade halv 9 idag, blev helt förvånad när jag vaknade kvart över 8 o kollade på klockan han brukar ju vara uppe mellan 6-7 nån gång men det är ju skönt att han sover lite längre ibland :)


Love S

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards