sofiaskoog

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sofia Skoog - 4 september 2013 15:40

Fick hem världens finaste häst innan, jag är så kär, älskar hästar som inredning, annorlunda hästar som påminner mig om min farmor och Dalarna!

Mysvrån Design är en ny mysig nätbutik där du kan hitta massor av fina grejer hade jag bara vart rik så hade jag lätt klickat hem allt på hemsidan, det är handgjorda Inredningsföremål så gå in och kolla, jag lovar ni kommer inte bli besvikna!


www.mysvrandesign.se

     


Love S

Av Sofia Skoog - 4 september 2013 11:43

Kom på att jag måste ju beställa hem regnkläder m.m tills Conrad börjar på dagis för det blir ju inget ullared förens efter han börjat och ja då äre ju försent! Så jag får väl helt enkelt beställa hem lite.
Får väl se om det är nått mer men det tror jag inte, eller ja jag hoppas inte det, overall m.m kan man ju köpa i ullared :D

Återstår o se vad han får i present med, stora killen!

Love S

Av Sofia Skoog - 4 september 2013 08:02

Conrad sover så varför gör inte jag det ? Ja det är en väldigt bra fråga!
Så grymt trött efter natten Conrad höll mig vaken från kvart över 1 till 3 o bara krånglade inget gnäll som tur var men ändå väldigt jobbigt!
Kliar på ögat, väldigt irriterande när man inte kan klia tillbaka haha


Idag händer det väl inte alls mycket, vädret verkar inte bli på topp så vifår se om det blir någon promenad eller inte, se om jag kan komma fram till vad vi ska ha till middag idag också :)
Vill så gärna åka utomlands igen fast ta med min plutt med isf, men ja när man inget fast jobb har så går det ju icke :/
Söka söka söka massa jobb går det inte vägen så får jag väl börja plugga i Januari, ska iaf söka in till det :)

Ne nu ska jag återgå!

Love S


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Bor tillsammans med min Sambo i en liten håla i Sverige! Den 20/9-2012 kom vår lilla son Conrad till världen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg ?
 Bra
 Dålig
 Skulle kunna bli mycket bättre

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards